AMK-EXTRASPORT u Šternberku (CZE)!
Brdska auto trka je nesumnjivo jedna od najvažnijih auto-moto sportskih disciplina. Vozači se utrkuju s vremenom i sami rješavaju svoju sudbinu. Sami su za volanom i sami su na stazi. Penju se uz brdo i ne mogu se žaliti da su im se drugi vozači našli na putu niti se mogu žaliti na suvozača.
U vrijeme vikenda 8. i 9. oktobra 2016. godine u Šternberku (CZE) održava se ekskluzivno takmičenje vozača iz cijele evrope, odnosno FIA Hill Climb Masters. Dužina staze je 3333 m, maksimalan uspon 4,0%, prosječan uspon 3,8%. Start je na 301 m.n.v. a cilj na 430 m.n.v, odnosno savlađuje se visina od 129 metara. Voze se dva kruga treninga, a onda tri kruga trke. U subotu 8.10. u 8:00 sati počinje prvi trening, a odmah nakon završetka prvog, počinje i drugi trening. U nedjelju, u 08:30 počinje prva trka, , poslije nje, oko 12:45 je druga trka, i nakon nje, oko 15:00 je treća trka.
Ovdje možete pratiti streaming trke !
Iz našeg kluba, AMK Extra Sport Cazin, prijavljen je Salih Ljubijankić. Svi takmičari koji se prijave moraju voziti bolid s kojim su se takmičili u tekućoj sportskoj godini.
„Honda Civic R“ Saliha Ljubijankića, danas 06. oktobra je odvučena put Šternberka u Češkoj. Preostaje nam samo da Salihu i njegovom pratiocu, predsjedniku AMK Extra-Sport iz Cazina Samiru Kržaliću, poželimo sretan put, uspješno takmičenje i sretan povratak kući.
Ilustrirane prijave mogu se pogledati OVDJE, a na rednom broju 91 je pozicionirana prijava našeg Saliha.
Sve prijave po zemljama iz kojih dolaze vozači, mogu se pogledati OVDJE.
Pravilnik na Engleskom jeziku možete pročitati OVDJE.
Iz BiH, pored našeg Saliha iz Cazina se prijavio i Nihad Seferagić sa VW polo 6N 16v, te iz Sarajeva Bakir Hadžić sa Honda Integra Type-R i njegov sin Harun Hadžić sa njegovom Hondom Civic Type-R.
Kao i sve ostale brdske trke, majstori brzine će biti nagrađeni za sposobnost, preciznost, koncentraciju i maksimalnu brzinu, pojedinačno klasificirani po kategoriji.
Međutim, ovaj sportski događaj će se vezati i za zajedničko natjecanje, do sada prijavljenih 14 nacionalnih saveza. Timski rad će biti potreban jer će se iz svakog ASN koji se prijavio za timsko natjecanje (BiH nije), četiri vozača nacionalnog tima takmičiti se predvođeni s izabranim kapetanom momčadi.
To će, naravno, uključivati brzu vožnju, a posebno ispravnost i konzistentnost su jednako važni kriteriji. Zapravo, klasifikacija nacionalnih timova će se temeljiti na dosljednosti njihovih vremena. To neće biti najbrža vožnja koja će preovladati kao u pojedinačnim kvalifikacijama, vremenska razlika između dvije vožnje svakog vozača.
Pobjednički tim će biti onaj koji ima najmanju vremensku razliku kada se dodaju vremena prvih tri od četiri vozača zajedno. To je način stavljanja zemlje na istu razinu takmičenja. Dakle, zemlja ima sve šanse da uradi dobro takmičenje, to je do njenih vozača da pokažu kako dosljedne njihove vožnje mogu biti.
Visoke nagrade i medalje predviđene za ovo vrhunsko takmičenje, vrhunskih takmičara iz cijele Evrope, garantuju velika uzbuđenja i dobru zabavu, ali i puno adrenalina i buke bolida!