U ranim jutarnjim satima 6. augusta 2017. godine, na Dan Grada Cazina, dovršavane su i posljednje pripreme za Grand Prix Cazina 2017.
Startna lista je bila spremna i uz prigodno obraćanje takmičarima i prisutnim građanima oko 10:30 sati gradonačelnik Cazina Mr Nermin Ogrešević je proglasio 18. Veliku Nagradu Cazina otvorenom.
U 11 sati startao je prvi automobil, startni broj 417, Zastava Yugo 55, koji je vozio Bojan Hlača, za AK Opatija iz Hrvatske. Vozio je u konkurenciji Povjesnih vozila za Prvenstvo Hrvatske u klasi P1. Ostvario je na “novoj” stazi vrijeme 2:55,948. To je i zvanično prvo izmjereno vrijeme na “skraćenoj” Krajiškoj zmiji. Posljednji u prvom krugu startao je Igor Cossetto i njegovo vrijeme je bilo dovoljno tek za 19. mjesto (2:32,539).
Prvi krug utrkivanja je završen nešto prije 13:30. Startna lista brojala je 80 automobila. Nisu startali Slaviša Riđešić, Engin Beširević, Đani Đelmo i Sanel Ćehić. Od preostalih 76 vozača, prvu trku nisu završili Đani Varljen, Renato Jaketić, Salih Ljubijankić, Ado Ramić i Salih Karajić. Najbrže vrijeme ostvario je Petar Dajak, 2:15,116, sa Formulom Gloria C8F, za AK Solin iz Hrvatske, što na skraćenoj Krajiškoj zmiji (3870 m) daje prosječnu brzinu 103 km/h. Mario Jurišić je bio sedmi (7) sa vremenom 2:22,110. Impresivno, obzirom na veliku vrućinu zraka i asfalta. Zrak, gotovo 40°C, a asfalt preko 46°C. Otežavajuće okolnosti i za “pilota” i za “bolid”.
Druga trka je počela sa nešto malo zakašnjenja, ali može se reći, na vrijeme. Startalo je 79 vozača. Trku nije završio jedini Willy Freudenschuss iz Slovačke sa startnim brojem 245 na njegovom Historic BMW-u. Najbrže vrijeme je imao Mario Jurišić, sa startnim brojem 4 na njegovoj Opel Vectri STW 2000, koju je vozio za AK RI Autosport. Vrijeme od 2:22,217, bilo je ujednačeno sa njegovom prvom trkom, ali ipak nije bilo dovoljno da ugrozi vrijeme koje je ostvario Petar Dajak u Prvoj trci. Šta se dogodilo Dajaku da u drugoj trci toliko podbaci (2:38,984) i da bude tek na 28 mjestu, ostala je “tajna”. Možda neočekivana kiša, koja je nakvasila stazu, a on nije imao gume za kišu?
Ipak novi rekord “Nove staze” dugačke 3870 metara, postavljen je i čekaće na “obaranje” (2:15,116)
Ali, sa tako ujednačenim dvjema vožnjama Mario Jurišić je pobjednik 18. Velike Ngrade Cazina 2017, sa ukupnim vremenom 4:44,381. Drugi je Bojan Juranić, iz AKK Petar Klepac, a treći Dejan Kopajtić iz AK Rijeka.
U Šampionatu Bosne i Hercegovine, u generalnom poretku, pobjedu je odnio Nihad Seferagić iz Cazinskog kluba AMK Auto Sport, sa vremenom prve vožnje 2:30,803 i druga vožnja 2:32,013.
Naši vozači su takođe bili odlični. Adis Abdić je ostvario 1. mjesto u Historic grupi, a 3. mjesto u svojoj Klasi (P3) sa svojim Golfom MK-1. Edis Hadžipašić bio je u ukupnom poretku 29. a prvi u svojoj Klasi (E1 preko 2000 ccm) Alem Semanić je bio u istoj Klasi 2., a Kasim Ljubijankić u svojoj Klasi zauzeo je 3. mjesto.
Asmir Halilagić je bio 3. u Klasi E1 do 1600 ccm, a Zinhad Čović u svojoj klasi je bio 4. Denis Kličić je u Klasi zauzeo 4. mjesto. Amel Semanić je imao problema sa svojim Golfom (poluosovina) i svojoj i Denisovoj klasi (E1 do 1600 ccm) zauzeo je 5. mjesto.
Kada se sve sabere, AMK Extra Sport iz Cazina, naš Klub, odnio je pobjedu na 18. Brdskoj trci u Cazinu, u Šampionatu BiH, osvojivši ukupno 78 bodova, ispred AK Crankshaft iz Banjaluke koji je osvojio dvadeset bodova manje (58). Impresivno je treće mjesto AKK Profesional (43 boda) sa svega dva vozača, Dejan Vujasin i Goran Dojčinović!
Kompletne rezultate 1. trke, 2.trke i Ukupne rezultate možete pogledati klikom na: 1. TRKA, 2. TRKA, UKUPNI REZULTATI.
Video Otvaranja trke i starta 1. trke možete pogledati OVDJE, a video starta 2. trke možete vidjeti OVDJE.